Meghódítja ez a magyar hús a japán piacokat: egyre többen csaphatnak le rá
Tíz kiállító részvételével vesz részt az Agrármarketing Centrum a Csendes-óceáni térség legnagyobb élelmiszer és ital szakkiállításán.
Tíz kiállító részvételével vesz részt az Agrármarketing Centrum a Csendes-óceáni térség legnagyobb élelmiszer és ital szakkiállításán.
Jól látszik, hogy a külföldi beszerzők kíváncsiak a magyar termelőkre és a magyar termékekre.
Elindította dinnye fogyasztásösztönző kampányát az AMC, szeptember végéig tarthat a szezon.
Habár jelenleg a magyar élelmiszerek 95 százalékát Európába exportáljuk, komoly piacuk lehetne Ázsiában, a Közel-Keleten, és Afrika egyes régióiban is.
Már 200-250 érdemi exportra képes magyar élelmiszeripari cég található az Agrármarketing Centrum "Hungarian Food Business" elnevezésű programjában.
Idén ősszel is látványos szakmai és családbarát programokkal várja látogatóit az OMÉK.
A mangalica térségbéli sikerét jelzi az is, hogy a világ egyik legdrágább, prémium hústermékeket forgalmazó hentesüzlete is felvette kínálatába.
Egyre nagyobb gondokat okoz a klímaváltozás.
Magyar biotermékek mutatkoztak be a nemzetközi piacon.
A költségek drasztikus emelkedése még nagyobb drágulást hoz magával.
Alig eszik a hazai meggyet a magyarok.
Két év után újra Düsseldorfra figyelt a világ borszakmája.
Van olyan hely északon, ahol már nem kell reklámozni a hazai borokat.
Juh- és bárányhúst népszerűsítő kampány indul hamarosan.
Megnyílt a Sirha Budapest Nemzetközi élelmiszeripari szakkiállítás.
Európa legnagyobb méhes tárlatát rendezik be a Természettudományi Múzeumban.
Pár nap múlva kezdődik a magyar borok első csúcstalálkozója.
Rekordszámú kiállító a dubai élelmiszeripari szakkiállítás magyar standján.
Kampány indult sertéshúsfogyasztás népszerűsítésére.
Folyamatosan növekszik a halfogyasztás.
A precíziós technológiák alkalmazása és a rezisztenciakezelés ma már nemcsak lehetőség, hanem szükségszerűség a fenntartható és versenyképes kukoricatermesztés érdekében.
A kiskertek művelése az öngondoskodáson túl állandó elfoglaltságot és új célt is adhat a hátrányos helyzetű családoknak.
A szakértő szerint a 2025-ös év még az előzőnél is gyengébb lehet, hacsak nem jönnek ki hamar az új pályázati kiírások.
Volumenében továbbra is takaréklángon van a termékpálya, értékben pedig még csökken is.
2023-ban olyan megállapodás született a WWF és a K&H között, amelynek célja a biodiverzitás fontosságára való figyelemfelhívás.
Az elmúlt évek időjárási anomáliái – különösen a csapadékszegény, aszályos tavaszok – folyamatosan növelik a posztemergens gyomirtási technológiák jelentőségét a kukoricatermesztésben.